lägesrapport

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Legat vaken till 7 på morgonen bara för att det verkligen inte går att somna
Höll du några av dina nyårslöften?
Ja ett av dom iaf, ring mamma och pappa mer
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp
Dog någon som stod dig nära?
Nepp
Vilka länder besökte du?
USA och Norge kan man väl säga, via på spåret då
Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Saknar att va frisk, saknar att kunna röka utan att det gör ont, saknar mat i kylskåpet
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Alla!
Vad var din största framgång 2014?
Att jag gick hela vägen till Coop och tillbaka, eller kanske att jag faktiskt jobbade på nyårsdagen
Största misstaget?
Brände vid popcornen lite här om dagen
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit sjuk hela året
Bästa köpet?
Frysta kanelbullar eller noggerglassen, svårt val
Vad spenderade du mest pengar på?
"mat"
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att en från happy pancake smsa och ville ses
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?
Take my breath away från Top Gun
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare x10000
Vad önskar du att du gjort mer?
Käkat vitaminer och yoga
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit. Eller nej, önskar jag hade snorat mindre på mina lakan.
Blev du kär i år?
Ja, alla dessa killar på tumblr va!
Har du sagt ”Jag älskar dig” till någon?
Ja till mamma, Agnes och Colaflaskan, kanske till Ellen
Favoritprogram på TV?
Allt jag har sett har varit bra! På Spåret, Antikrundan, Tjörn runt, Älska Mig osv. Fast nej bästa var ju Året med Kungafamiljen!!
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Min dator, men bara då och då
Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok i år
Största musikaliska upptäckten?
Har inte upptäckt någon musik shit!!!
Något du önskade dig och fick?
Typ önskade att få sova hela dagen, fick det
Något du önskade dig men inte fick?
Kladdkaka
Årets bästa film?
Har bara sett en (Tyskungen) och den var dålig så passar på denna
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske om jag hade varit frisk eller haft råd med onlinepizza!!
Hur skulle du beskriva din musikstil år 2014?
Tyst
Vad fick dig att må bra?
Att ligga och skratta med Ellen i sängen fast det gör ont i hela kroppen
Vilken kändis var du mest sugen på?
Prins Carl Philip
De bästa nya människorna du träffade?
Håller mig till Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0