helgen v 48

Började helgen med att hänga på gynakuten, visade sig att jag haft en cysta som spruckit. Inte så skönt alls. Köpte två tunga magasin i kryapådigpresent till mig själv
Mådde lite bättre så mötte upp Agnes och Karin och gick på fest på Berghs och drack superbilligt bubbel och spanade på reklamkillar
 
Sen drog vi vidare till Kåken och trängdes, dansade och shottade tequila. 5poängskväll typ
 
Och i lördags hade jag och Ellen en grym förfest (vår nya grej att ha det tror jag??) med grymma tjejer innan vi drog till Färgfabriken och dansade till massa svår musik hela natten. Har även jobbat hela helgen kan jag ju tillägga så ni förstår att jag inte bara roar mig hela tin.
oao
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: filippa

AAAAAAAAAAJJJJJJJJ! :(((( gör förjävla pissont, du vet att jag vet osv. men du verkade ju väga upp det med en massa skoj i alla fall (Y)

2013-12-02 @ 19:21:31
Postat av: filippa 2.0

haha detta låter kanske sjukt men skönt att veta att nån mer har haft det än jag, dels pga smärtan men mest för att det inte känns lika läskigt då hahah

2013-12-02 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0